20111030

MLM Online

Paweł Grzech jest jednym z nielicznych (moim zdaniem) osób, które w jakiś skuteczny sposób przeniosły mlm do Internetu. Nie zamierzam (teraz nie zamierzam), prowadzić w jakimś znaczącym stopniu tego marketingu przez Internet.

Ale mimo wszystko...
... jako osoba z dwóch światów (online i czasem offline), nie wyobrażam sobie, jak mógłbym prowadzić jakąkolwiek działalność bez wykorzystania SIECI.!

Nie wyobrażam sobie braku możliwości kontaktu poprzez email, albo komunikator.

Naprawdę nie wiem, jak bardzo musiałbym być głupi, by nie wykorzystać w MLM tak wspaniałego narzędzia jakim jest Internet, strona internetowa, poczta, lista mailingowa...


Zacząłem już pierwszego dnia

Jeszcze nie jestem w stanie ocenić, czy było to głupie, czy też nie, ale jedną z pierwszych rzeczy, jakie zrobiłem po przystąpieniu do tego biznesu było postawienie strony internetowej.

Zamierzam publikować tam MATERIAŁY, który przydają się moim partnerom, mieć z nimi stały kontakt. Chcę też przedstawić krótko, osobą z zewnątrz moje produkty, marketing firmy, ...

Ale pierwsze Co zrobiłem to "lista adresowa". Oczywiście własnoręcznie przygotowałem layout oraz oprogramowanie, ale nie mam nawet czasu by uzupełniać stronę w kontent...
Najważniejsze Jednak widnieje na stronie głównej i jest to pole zapisu na moja listę adresową. Wystarczy podać imię oraz adres email.

Od tego momentu jesteśmy w stałym kontakcie, nasza komunikacja jest ułatwiona, a ja szukam potencjalnych klientów i przede wszystkim PARTNERÓW.

Domena wizjazdrowia.pl to też nie wielka inwestycja, bo ok 12zł na pierwszy rok.

A zarządzanie listą adresową umożliwia w pełni darmowy system mailingowy - freebot.


Nie wszystko musi byc idealne od samego początku, ważne by było i spełniało swoje przeznaczenie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz