20111102

Dziś kolejna lekcja wytrwałości

Że wytrwałym być trzeba, to każdy wie :) Ale szczególnie na początku, drobne nie powodzenie potrafi zniszczyć cały zapał.

Głównym powodem jest brak fundamentów, czyli brak doświadczenia. Brak doświadczenia zarówno jako skuteczny organizator spotkań, ale też i jako nieudacznik. Głupio brzmi, prawda?

Na początku, ucząc się, możemy częściej spodziewać się porażki.
Dzwonimy, gadamy, gadamy... odkładamy telefon i skreślamy osobę z listy potencjalnych partnerów... No nie udało się...

I znów głupie myśli, to bez sensu, nie nadaję się, to nie dla mnie, nie chcę tego robić...
Typowa reakcja wynikająca z braku doświadczenia.

Dzwonimy do partnera, 'wyżalamy mu się', gadamy... Partner chce numer do osobnika, którego właśnie skreśliliśmy. OK.

Po 10 minutach dzwoni i mówi, że mamy umówione spotkanie.
Partner wykazał się doświadczeniem.

Do czego prowadzę?

Nawet jeśli Twojemu partnerowi by się wtedy nie udało, to pewnie nie załamałby się. Zaraz pewnie by dzwonił do kogoś innego, albo właśnie wyjeżdżał na umówione już spotkanie.

TU JEST GŁÓWNA RÓŻNICA

Nie poddawaj się, próbuj dalej. Załóż sobie na oczy klapki, o których niedawno pisałem i dalej dąż do celu.

Przypadek z własnego doświadczenia
Powyższy przykład naprawdę mi się zdarzył. Jako ciekawostkę i motywację na przyszłość powiem, że kilka minut po telefonie od mojego partnera i mnie udało sie umówić spotkanie przez telefon:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz