20141019

Wordpress: Brak miniatury, obrazka wyróżniającego podczas edycji posta

Jeśli, ktoś już długo robi szablony dla Wordpress, to pewnie wie dlaczego podczas edycji posta w panelu administratora nie wyświetla się opcja edycji obrazka wyróżniającego - czyli miniaturki wpisu.

Ale kiedy ktoś zaczyna przygodę z własnymi szablonami, albo dostosowuje obecny i nie wie co jest przyczyną zniknięcia tejże opcji, to niech posłucha...



Za wyświetlanie tej funkcji jest odpowiedzialne uruchomienie tej funkcji w szablonie. Jeśli więc w swoim szablonie nie masz jeszcze pliku
functions.php
to utwórz go i dodaj w nim wywołanie takiej funkcji:
add_theme_support( 'post-thumbnails' );
Od teraz podczas edycji posta będzie się pojawiać opcja umieszczenia miniaturki (przynajmniej powinna)

4 komentarze:

  1. Ja rozpoczynam pracę na WordPressie i miałam sytuację kiedy nie pojawiał mi się obraz wyróżniający i mnie to trochę irytowało ale znajomy mi podpowiedział.
    Dobrze że znalazłem Twój blog, świetne i pomocne info o WordPressie.

    Sprawdź jak pozyskać dotację w Lublinie kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie nie działa dodaję obrazek wyróżniający i brak ;/ załamuje ręce

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ładuje się w panelu admina wordpressa? Czy nie wyświetla się na froncie ?

    OdpowiedzUsuń